Радий вітати Вас на своєму блозі!

середу, 8 лютого 2017 р.

Мотивуючі вислови для учнів

     Хороший педагог знає багато мотивуючих висловів, щоб підтримати своїх учнів. Ось десяток, яким ви можете поповнити свій арсенал.


«Розкажи мені і я забуду. Навчи мене і я запамятаю. Зацікав мене і я вивчу». – Бенжамін Франклін

«В юності ми навчаємось, в зрілості розуміємо».  Марі вон Ебнер-Есшенбак


«Я не боюся шторму, для мене це урок, як користуватися вітрилом».  Луіза Мей Алкот

«Мудрість, це все, що ви вивчите після того, як дізнаєтеся все, що має значення». – Джон Вуден

«Мудра людина може дізнатись більше з безглуздого запитання дурня, ніж дурень з відповіді мудрої людини». – Брюс Лі

«Кожен дурень може знати як, але значення має тільки розуміння навіщо». – Альбер Енштейн

«Знання неможливо отримати у подарунок, знання даються лише, коли ти навчаєшся з натхненням та ретельністю». – Ебігал Адамс 

«Найкраща річ в навчанні, що ніхто не може забрати в тебе того, що ти вже знаєш».  Б.Б. Кінг

«Одна з таємниць, як лишатись завжди молодим, - це завжди робити те, чого ти ще не вмієш, продовжуючи навчатись». – Рут Рейчл

Немає коментарів:

Дописати коментар